Nákupní košík
 
Košík je prázdný.
 

Kontaktujte nás

KARMEB spol.s r.o
Kouřimská 4/2368
130 00 PRAHA 3
Česká republika

Telefon: +420 272 738 859
Telefon: +420 272 740 832
Fax: +420 272 740 832

Vše o nákupu

Obchodní podmínky a reklamační řád

Objednávka:

Jednotlivé kupní smlouvy se uzavírají na základě elektronických objednávek kupujícího. Objednávka obsahuje tyto základní náležitosti:

Prodávajícího
- obchodní název firmy, sídlo, IČ a DIČ
Kupujícího
- jméno a příjmení, název, obchodní firmu a sídlo,místo podnikání nebo bydliště kupujícího
- IČ a DIČ kupujícího, pokud je registrován jako plátce DPH a provozuje podnikatelskou činnost
- telefon a e-mail
- kód produktu, který jednoznačně určuje předmět objednávky (číselné označení produktů podle druhu, uváděné v ceníku elektronického obchodu)
- množství požadovaných kusů produktů
- vybraný způsob platby
- adresu pro dodání zboží

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Potvrzení objednávky:

Po úspěšném dokončení Vašeho nákupu Vám bude doručen e-mail s potvrzením o tom, že Vaše objednávka k nám úspěšně dorazila, pokud byl email uveden v objednávce. Cena uvedená v potvrzení objednávky obsahuje veškeré poplatky související s dodáním zboží.

Dodání zboží:

Doba vyřízení objednávky se pohybuje zpravidla do 7 pracovních dnů. Je ovlivněna zejména tím, zda je vybrané zboží právě na skladě, pokud je zboží skladem, je objednávka expedována do 48 hodin. Pokud zboží není momentálně skladem, je expedováno nejpozději do 3 týdnů ode dne objednání. Jedná-li se o dlouhodobě nedostupné zboží, upozorní prodejce kupujícího na tuto skutečnost a domluví s kupujícím případnou změnu či storno objednávky. Pokud byla již objednávka zaplacena předem, vrací prodávající kupujícímu na účet plnou částku za objednávku a to do 48 hodin od storna objednávky. Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. nedodatelné zboží, chybně uvedená cena, zdražení zboží ze strany dodavatele, nekompletní údaje o kupujícím), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.

Záruční doba:

Na dodané nové zboží poskytujeme záruku zpravidla 24 měsíců, v některých případech je doba záruky jiná. Doba záruky je u každého výrobku uvedena zvlášť. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Ke zboží bude přiložena faktura a dodací list, který slouží současně i jako záruční list, popřípadě záruční list, pokud je součástí výrobku.
Při nákupu zboží na IČ se doba záruky řídí Obchodním zákoníkem a zpravidla se poskytuje na dobu 12-ti měsíců.

Způsob platby a doručení:

Veškeré poplatky související s doručením zásilky jsou podle volby zákazníka automaticky vyčísleny před odesláním objednávky zákazníkem

Ceník dopravy

a) PPL (pro zásilky o hmotnosti maximálně do 50 kg)

1. Platba dobírkou: poplatek 25 Kč + 21% DPH

2. Podle výše Vaší objednávky je dále účtován poplatek za dopravu a balné:
- Pro objednávky do 3000,- Kč (bez DPH): poplatek 100,- Kč + 21% DPH
- Pro objednávky nad 3.000,- Kč (bez DPH) doprava a balné zdarma

b) PPL Sprint+ (pro zásilky o hmotnosti vyšší než 50 kg)

1. Platba dobírkou: poplatek 50 Kč + 21% DPH

2. Podle hmotnosti Vaší objednávky je dále účtován poplatek za dopravu a balné:
- Pro objednávky o hmotnosti do 100 kg: poplatek 450,- Kč +21% DPH,
- Pro objednávky o hmotnosti 101 až 200 kg: poplatek 700,- Kč + 21% DPH,
- Pro objednávky o hmotnosti nad 200 kg: poplatek 1000,- Kč + 21% DPH.


Varianty plateb za zboží

Platba dobírkou - Platba v hotovosti při převzetí zásilky (dobírka).
Bankovním převodem - Částku za zboží uvedenou v potvrzení objednávky, uhradíte na základě zaslané proforma faktury. Stálým zákazníkům může být zboží zasíláno na fakturu se splatností 14 kalendářních dnů.
V hotovosti - Úhrada je provedena v hotovosti na prodejně (Karmeb, Kouřimská 4/2368, Praha 3) při převzetí zboží.

Varianty doručení zboží

Přepravní službou PPL a PPL Sprint+ na území ČR :
Zboží bude doručeno přepravní službou na požadovanou adresu. Zboží je doručováno následující pracovní den po odeslání. Přepravní služba kontaktuje zákazníka na uvedeném telefonním kontaktu. Běžný čas doručení u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Na webových stránkách máte možnost sledovat pohyb své zásilky. Přibližný čas doručení zjistíte vyplněním Vašeho směrového čísla zde.
Informace pro příjemce při přepravě službou PPL a PPL Sprint+
Doručení balíku:
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg (u služby PPL+ do 100 kg)
- v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL )
- zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesílatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky
- Zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu.
Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání.
- Skryté vady je možné ohlásit do 2 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s PPL

- Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic).

Osobní odběr

- Zákazník si vyzvedne objednané zboží na prodejně (Karmeb, Kouřimská 4/2368, Praha 3).
Termín odběru je nutné upřesnit předem telefonicky popřípadě e-mailem.

Nákup bez rizika:

Nákupem v internetovém obchodě "Gastro nákup", nepodstupujete vůbec žádné riziko. V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. máte možnost do 14 dnů od obdržení zboží jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou neprodleně zaslány zpět (částka zaplacena za dopravu, balné a doběrečné se nevrací). K uplatnění nároku na vrácení peněz dodržujte, prosíme, následující podmínky:
- Vrácené zboží musí být v původním obalu, obal ani zboží nesmí být poškozené a jevit známky opotřebení. V případě software a datových nosičů s obsahem autorského díla nesmí být zboží vůbec otevřeno.V případě poškození obalu, zboží, popřípadě výrobek jeví známky použití, vrací se poměrná část peněz za zboží kterou určí prodávající.
- Nakupující zašle zboží běžnou balíkovou poštou na vlastní náklady na adresu prodávajícího. Zboží nesmí být zasláno na dobírku.
- Do zásilky s vráceným zbožím vložte, fakturu a záruční list od zboží.
- Po zkontrolování zboží Vám přijde do 30 dnů oznámení, zda bude Vaší žádosti o vrácení zboží vyhověno.
- Zboží dovezené výhradně na speciální objednávku není možné vrátit.
- V případě nákupu na IČ se vše podřizuje Obchodnímu zákoníku, kde není možné zboží vrátit.

Osobní údaje:

Provozovatel internetového obchodu "Gastro nakup", poskytuje své služby plně v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Prohlašujeme a zavazujeme se k tomu, že osobní údaje, které nám poskytnete, budou použity pouze k účelům, které souvisejí se službami internetového obchodu " Gastro nakup ", a že je neposkytneme žádné třetí osobě, pokud to bezprostředně nesouvisí s vyřízením Vaší objednávky.

Nakupující využíváním služeb našeho obchodu dává souhlas ke shromažďování osobních údajů. Nakupující má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace).

V případě dotazu nebo připomínky, se na nás můžete obrátit.

×
0